100.- TeSI. El pla general d'estudi i d'investigació de la Causa Cooppel per la Pau 2022.- REGALAR i ESTHER Cooppel.-
La Tesi de l'honorable Causa Cooppel per la Pau ja està en marxa. Vet aquí l'esquema bàsic- 27-12-21 Acròstic i Mapa de Base
Pla general Cooppel per la Pau
R.E.U.S: UNESCO SOLIDÀRIA
REGALAR ESTHER UNESCO SOLIDÀRIA
A.- R.E.G.A.L.A.R. Cooppel
Rols, Estratègies, Gestió d'Acords Lúdics d'Aprenentatge Responsable
Inspirat en els principis dels Jocs de Rol i d'Estratègies, la Neurociència, Neuro-Immunologia Sistèmica, la Teoria de la Intel·ligència del PASS, el treball cooperatiu i un filtre d'anàlisis de principis i plantejaments científics de models i d'autories: E. Kubler Ross, L Kohlberg, Kieran Egan, etc.
B.- E.S.T.H.E.R. Cooppel
Estratègies Suport Tècnic Holístic Educatiu Relacional
a Persones, a les seves Famílies, així com Colles estables i a comunitats, així com a associacions opcionals i lliures.
Tesi Cooppel per la Pau. Investigació-acció en Estudis Superiors de nivell universitari
https://dinament.blogspot.com/2021/12/45-plantejament-de-la-tesi-causa.html
C.- Quins són els set trets de la investigació-acció educativa Cooppel?
Interès social i públic.-
Promovem l'accessibilitat i la comprensió pública de les necessitats i els interessos comuns i la democratització de la responsabilitat i la implicació científica dels sabers des de la universalitat, l'especialització competencial i la professionalització especialitzada.
1.- Promovem la pragmaticitat, l'acció, la reflexió i la teorització cooperativa i estem dins de la investigació-acció.
https://revistes.ub.edu/index.php/REIRE/article/view/reire2018.11.119047
https://revistes.ub.edu/index.php/REIRE/article/view/reire2018.11.119047/21933
https://raco.cat/index.php/REIRE/article/view/330811
2.- Pràctica Reflexiva Cooppel.-
Amb promoció, sostenibilitat, anàlisi i control
3.- Holística, sistèmica i relacional.
https://raco.cat/index.php/REIRE/article/view/330811
https://www.significados.com/holistico/
4.- Suposa aproximar-se al proïsme i viure el món social comú, contactar, acollir-lo i acompanyar-lo en un termini de cinc anys i per associacions proposar estar a la Junta Directiva amb un compromís concret i clar en un termini de quatre anys.
5.- Consisteix en estar disponible en col·laborar, participar, atendre i ajudar i donar suport a persones, famílies i persones al càrrec d'entitats i associacions que permeti: Cooppel Existeix, Regala Cooppel i cercar els beneficis, els efectes mentals i l'impacte a l'entorn. Proposar lliurement el Projecte de la Federació Cooppel.
6.- Promoure els valors educatius, culturals i socials en l'aprendre a aprendre sempre, en el construir la pau en la ment de les persones i en el respecte dels Drets Humans i de la Natura.
7.- Posta en marxa de la Causa Social Cooppel.-
Suposa portar en marxa des de 2013 la Causa Cooppel per la Pau com a moviment i corrent, posar en marxa en 2022 el MiC ( Màster institut Cooppel) per a l'estudi de les organitzacions, del seu funcionament i l'estudi i seguiment de casos. Així com la Fundació Cooppel en 2024 per al seu sosteniment finançada per la Federació Cooppel en 2023.
OBERTS
Catalunya-Andorra
Més concret: Tarragona, ciutat; el Priorat, la Ribera d'Ebre, etc.
FERRAN i TORRENT, jm
Professor honorari i emèrit, col·laborador a l'institut Antoni de Martí i Franquès i del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya en el Programa Cooppel de Suport a les Tutories i a les Famílies, tutor extern i cooperant amb la URV en pedagogia, activista associatiu i associòleg en investigació-acció en 22 associacions o entitats. Professor visitant universitari, conferenciant i ponent. Ponent en les Aules de la Gent Gran de la URV.
https://indexjmferrangmail.blogspot.com/
El Priorat
https://dretsiresponsabilitatssompriorat.blogspot.com/2021/12/53-decidits-coneixer-estudiar-i.html
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada