100.- TeSI. El pla general d'estudi i d'investigació de la Causa Cooppel per la Pau 2022.- REGALAR i ESTHER Cooppel.-

La Tesi de l'honorable Causa Cooppel per la Pau ja està en marxa. Vet aquí l'esquema bàsic-  27-12-21  Acròstic i Mapa de Base

Pla general Cooppel per la Pau

              R.E.U.S: UNESCO SOLIDÀRIA

REGALAR  ESTHER UNESCO SOLIDÀRIA

A.- R.E.G.A.L.A.R. Cooppel

Rols, Estratègies, Gestió d'Acords Lúdics d'Aprenentatge Responsable

Inspirat en els principis dels Jocs de Rol i d'Estratègies, la Neurociència, Neuro-Immunologia Sistèmica, la Teoria de la Intel·ligència del PASS, el treball cooperatiu i un filtre d'anàlisis de principis i plantejaments científics de models i d'autories: E. Kubler Ross, L Kohlberg, Kieran Egan, etc.

B.- E.S.T.H.E.R. Cooppel

Estratègies Suport Tècnic Holístic Educatiu Relacional

a Persones, a les seves Famílies, així com Colles estables i a comunitats, així com a associacions opcionals i lliures.

Tesi Cooppel per la Pau. Investigació-acció en  Estudis Superiors de nivell universitari

https://dinament.blogspot.com/2021/12/45-plantejament-de-la-tesi-causa.html

C.- Quins són els set trets de la investigació-acció educativa Cooppel?

Interès social i públic.-

Promovem l'accessibilitat i la comprensió pública de les necessitats i els interessos comuns i la democratització de la responsabilitat i la implicació científica dels sabers des de la universalitat, l'especialització competencial i la professionalització especialitzada.

1.- Promovem la pragmaticitat, l'acció, la reflexió i la teorització cooperativa i estem dins de la investigació-acció.

http://diposit.ub.edu/dspace/bitstream/2445/105306/1/Apunts%20receca.%20Investigaci%C3%B3-acci%C3%B3.pdf

 https://revistes.ub.edu/index.php/REIRE/article/view/reire2018.11.119047

https://revistes.ub.edu/index.php/REIRE/article/view/reire2018.11.119047/21933

https://raco.cat/index.php/REIRE/article/view/330811

2.- Pràctica Reflexiva Cooppel.-

Amb promoció, sostenibilitat, anàlisi i control


3.- Holística, sistèmica i relacional.

https://raco.cat/index.php/REIRE/article/view/330811

https://www.significados.com/holistico/

https://www.avntf-evntf.com/wp-content/uploads/2016/06/S%C3%ADntomas-y-sistemas-familiares.-Diagn%C3%B3stico-relacional.-J.-Soriano-2014.pdf


4.- Suposa aproximar-se al proïsme i viure el món social comú, contactar, acollir-lo i acompanyar-lo en un termini de cinc anys i per associacions proposar estar a la Junta Directiva amb un compromís concret i clar en un termini de quatre anys.

5.- Consisteix en estar disponible en col·laborar, participar, atendre i ajudar i donar suport a persones, famílies i persones al càrrec d'entitats i associacions que permeti:  Cooppel Existeix, Regala Cooppel i cercar els beneficis, els efectes mentals i l'impacte a l'entorn. Proposar lliurement el Projecte de la Federació Cooppel.

6.- Promoure els valors educatius, culturals i socials en l'aprendre a aprendre sempre, en el construir la pau en la ment de les persones i en el respecte dels Drets Humans i de la Natura.

7.- Posta en marxa de la Causa Social Cooppel.-

Suposa portar en marxa des de 2013 la Causa Cooppel per la Pau com a moviment i corrent, posar en marxa en 2022 el MiC ( Màster institut Cooppel) per a l'estudi de les organitzacions, del seu funcionament i l'estudi i seguiment de casos. Així com la Fundació Cooppel en 2024 per al seu sosteniment finançada per la Federació Cooppel en 2023.


OBERTS

Catalunya-Andorra

Més concret: Tarragona, ciutat; el Priorat, la Ribera d'Ebre, etc.

FERRAN i TORRENT, jm    

Professor honorari i emèrit, col·laborador a l'institut Antoni de Martí i Franquès i del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya en el Programa Cooppel de Suport a les Tutories i a les Famílies, tutor extern i cooperant amb la URV en pedagogia, activista associatiu i associòleg en investigació-acció en 22 associacions o entitats. Professor visitant universitari, conferenciant i ponent. Ponent en les Aules de la Gent Gran de la URV.

https://indexjmferrangmail.blogspot.com/

El Priorat

 https://dretsiresponsabilitatssompriorat.blogspot.com/2021/12/53-decidits-coneixer-estudiar-i.html




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

215.- FERRAN exposà l'estudi de la transmediació social a la URV en les jornades anuals de mediació professional.-

211.- (ES) De diverses ciutats d'Espanya, dimecres a Madrid, el programa Cooppel un taller telemàtic

221.- El poble de Cabacés protagonista de la seva Festa Major 2024