293.- Compartim els desitjos 2026.-
Som més que desitjos.
Què hi veus?
Ànims ho podrem aconseguir SOM-HI.-
Des de la Causa Cooppel el desig de salut, sort, pau, amistat i de noves oportunitats.
Gràcies a totes les persones de bona voluntat, a l'Ateneu de Tarragona, a l'institut Antoni de Martí i Franquès de Tarragona, a la Federació Catalana de Voluntariat Social, a la Federació veïnal Segle XXI de Tarragona, a AESPAT, a ràdio Falset on col·laborem amb el programa mensual des de 2008 "Priorem Priorat", al Parc Natural Serra de Montsant, a l'Oficina de Justícia Municipal (OJM) i al museu municipal de Cabacés (el Priorat).
Gràcies per donar-nos oportunitats al CpNL pel VxL, FEPA, fundació Bofill, al professorat i tutories ESO del Martí Franquès, a les associacions de veïns i veïnes AAVV, Obertament, URV, LOGOS- Projectes Socials, etc. Voluntariat Social a l'Oficina de l'Estudiants de la URV (TDR). InserLAB, etc.
Gràcies per la confiança del CPM, de la FeCPM, de Vida Creixent, del SAIOF i dels Carismàtics. I voluntariat social a Càritas.
Junts amb salut i ganes ho aconseguirem




Comentaris
Publica un comentari a l'entrada