293.- Compartim els desitjos 2026.-

  Som més que desitjos.


Què hi veus?





Si veus més d'un SÍ, el SÍ dels colors, en el 2026 sumarem oportunitats.

Ànims ho podrem aconseguir  SOM-HI.-


Des de la Causa Cooppel el desig de salut, sort, pau, amistat i de noves oportunitats.


Gràcies a totes les persones de bona voluntat, a l'Ateneu de Tarragona, a l'institut Antoni de Martí i Franquès de Tarragona, a la Federació Catalana de Voluntariat Social, a la Federació veïnal Segle XXI de Tarragona, a AESPAT, a ràdio Falset on col·laborem amb el programa mensual des de 2008 "Priorem Priorat", al Parc Natural Serra de Montsant, a l'Oficina de Justícia Municipal (OJM) i al museu municipal de Cabacés (el Priorat).


Gràcies per donar-nos oportunitats al CpNL pel VxL, FEPA, fundació Bofill, al professorat i tutories ESO del Martí Franquès, a les associacions de veïns i veïnes AAVV, Obertament, URV, LOGOS- Projectes Socials, etc. Voluntariat Social a l'Oficina de l'Estudiants de la URV (TDR). InserLAB, etc.


Gràcies per la confiança del CPM, de la FeCPM, de Vida Creixent, del SAIOF i dels Carismàtics. I voluntariat social a Càritas.


Junts amb salut i ganes ho aconseguirem



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

278.- Taula rodona al voltant del futur dels jutjats de pau i la mediació comunitària amb participació de l'ORC dels Mossos d'Esquadra.-

281.- INVITACIÓ per la cultura de pau. Dijous dia 23 d'octubre, 19 hores. Subdelegació del Govern.-

279.- Participació activa en el 87è aniversari de la Batalla de l'Ebre