81.- CURS RESOLUCIÓ DE CONFLICTES.- Participem en un curs del Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada.-
CURS RESOLUCIÓ DE CONFLICTES.-
Participem en un curs del Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada.-
Com a Jutge de Pau de Cabacés i soci de l'associació de Jutges i Jutgesses ACPJ.-
Aplicable a la tasca del Jutjat de Pau i en l'Agència de Drets Humans i de la Natura de la ciutat de Tarragona i el Priorat.-
De cara a la mediació veïnal i comunitària de base de la convivència, prevencionista, resolutiva i restauradora i a favor del servei comunitari.
Sobre la resolució de conflictes
Eines de comunicació i gestió de conflictes (Lleida i Tarragona)
Codi: 39/45/2021
Dirigit a: Jutges i jutgesses de pau de la demarcació de Barcelona i Girona
Modalitat: Virtual Hores lectives: 3
Tipus de certificat: Assistència
Objectius:
• Potenciar relacions sostenibles amb qualsevol persona de dintre o fora de l'organització
• Gestionar les situacions difícils des d'una perspectiva més global • Aplicar uns passos senzills per potenciar una comunicació més efectiva i empàtica
• Conèixer recursos verbals i no verbals per a moments clau (rebutjar, discrepar, ordenar...)
Continguts: Factors generals:
• Relacions simètriques: drets i deures
• Diferència entre ofensa i agressió
• Actituds de relació: simpatia, antipatia, empatia
• Gestió del conflicte i de la discrepància
Recursos específics:
• 4 posicions perceptives (R. Dilts)
• Assertivitat verbal i no verbal
• Fases de la comunicació no violenta o Autopercepció i percepció de l'altra part o Què vull/Què vol; què necessito/Què necessita o Què em demano/què li demano que faci
Metodologia:
Teoricopràctica
Docència: Albert Rimbau, consultor d'Asecorp.
Lloc: Aula virtual (zoom)
Dates i horari: 19 de novembre, de 9.30 a 12.30 hores
VALORACIÓ:
Comental: (comentari cooperatiu motivador)
Han estat tres hores que han passat volant, amb exposició teoricopràctica i amb col·loqui amb els 22 participants amb estones en grup reduït.
Felicitem a n´ Albert per la seva capacitat empàtica i comprensiva de les necessitats de la nostra tasca
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada