54.- PRINCIPIS CIENTÍFICS I ELS TEOREMES COOPPEL.- EL PLA COOPPEL PER LA PAU -ECONOMIA SOCIAL I SOLIDÀRIA. (ESS).- Causa Cooppel som des d'avui la Iniciativa SiS Permanent d'Ajuda i Suport a persones, entitats i recursos en ESS.-
COOPPEL-ESS
EL PLA COOPPEL PER LA PAU - ECONOMIA SOCIAL I SOLIDÀRIA. (ESS).-
Causa Cooppel som des d'avui una iniciativa "ESS".
La Iniciativa SiS Permanent d'Ajuda i Suport a persones, entitats i recursos en ESS.-
Estem oberts a col·laborar, participar i cooperar amb persones, entitats i recursos EES.
1.- Algoritmes mentals d'automotivacions, Cooppel MoTIVA:(I) Intuïm el que podem fer i saber, el que volem, necessitem i ens interessa. Expliquem sense enraonar.(C) Comprenem, comparant, fem hipòtesis, relats, discursos, narracions, comentaris. Volem recordar i divertir-nos, millorant el procés metacognitu de l'aprendre a aprendre sempre.2.- Algoritmes mentals d'autocreacions, Cooppel CRe@:(E) expressem el que hem entès per mitjà de XULS (xuletes), xuletem(B) busquem més dades per a entendre i assegurar recordar-se en el futur per a resoldre problemes reals, completem i enriquim les XuLS. Revisem i enriquim el procés creatiu simbòlic amb lectura oral compartida en la mirada i el posicionament davant del futur. Creació en el present de situacions reals de futur (neuro-simulacions).3.- Algoritmes mentals de Cooppel MeRC (emmercatem de mercat)(E) expliquem oralment amb ajuda de les XULS, iniciem el joc amb targetes Cooppel amb els seus valors i normes.S'inicien les auto-jugades personals de 9 targetes candidates a "emmercatejar" amb bescanvis, micro-propòsits de millora, etc.4.- Algoritmes mentals de Cooppel B@NCS (embanquem, de banc)(R) Realitzem bons, accions, nòmines i crèdits solidaris per a desenvolupar jugades ( 27 jocs) en equips de tres persones, a tres jocs per persona, en tres rols simultanis en jocs seqüencials cíclics (Cooppel Rols 333) i ens preparem a dur a terme partides (81 jocs) i partits ( 243 jocs tres partides i nou jugades). Cada joc val un punt Cooppel.Cal que tots els jocs no cometin cap error. S'assoleix la "Torre Cooppel" o el "Castell Cooppel" de 243 jocs sense cap error.5.- Algoritmes mentals de Cooppel JoCS de Juguem i Cooppel en CoMú: Trobem-nos i compartim iniciatives comunitàries amb micro-resultats(G) ens delectem dels Guanys a partir d'organitzar i dur a terme partides i partits Cooppel.
07.- Organitzem les trobades de la Federació Cooppel
A.- Proposta Cooppel a majors de 18 anys en ajudar a elaborar:1.- El currículum i el full de serveis des de la mirada competencial.2.- L'oferta de treball, amb el valor afegit Cooppel i el full de ruta3.- Preparar l'entrevista de treball. En el cas de persones amb títol corresponent preparació Cooppel en oratòria d'oposicions, etc.B.- Oferta en el món laboral:1.- Oferta de projecte autònom franquiciat de treballador autònom o per compta aliena existent amb aposta Cooppel. Gabinets psicopedagògics, recursos educatius, etc.2.- Noves iniciatives en la creació de llocs de treball personals o en equip: primer treball, inversió en el nou treball, etc.C.- Xarxa Aprenentatge APS.1.- Nivell universitari, CFGM i GS, BAT, en pràcticum, APS propostes, TFG, VOL uni o centre Post-Obligatori, Mercat de Projectes Solidaris, Mercat de Projectes Socials, etc.2.- Persones majors d'edat per aprenentatge de competències per a l'autonomia i l'empoderament: dol, català oral, etc.D.- Cooperis, cooperació de persones, entitats i recursos per l'interès social.-Convenis amb persones rellevants o entitats de col·laboració, participació o cooperació per a donar-se a conèixer, compartir, consensuar, sensualitzar productes (veure, tocar, olorar, escoltar, tastar,), així també amb entitats i recursos. Amb compromisos puntuals, temporals, permanents.
De Decisiologia a l'estatus de l'Horitzó de Decisiologia Comentalista.-
Els Teoremes de Decisiologia (DL) o els Teoremes Cooppel que es basen en els teoremes matemàtics com a metàfora per a entendre i inspirar el funcionament mental de les decisions i per a millorar-lo amb algoritmes mentals entrenables lúdicament, per aconseguir un talent òptim i disponible en els dons de les persones.
. Els teoremes de DL o Cooppel s'apliquen dins de l'al·legoria general i bàsica del Teorema General de la Ment Fràgil que consisteix en l'explicació del canvi climàtic com a paral·lel amb el canvi neurològic mental i la influència agressiva del canvi climàtic de la terra sobre el clima energètic de la nostra ment que és analògica davant de la imposició digital que provoca el canvi neurològic envers la digitalització i virtualització de la realitat en la nostra ment. La ment necessita tenir uns referents per a entendre i per a comprendre. Referent la Neurociència i les Ciències pel Clima
Plantejament teòric, d'hipòtesis i marc conceptual basat en la pràctica reflexiva entre la praxis i la construcció teòrica.
ADN: Anàlisi Decisològica NeuroLinguïstica.-
1.- A.- Anàlisi qualitatiu i quantitatiu: de dades, de tasques, de indicadors i de criteris de processos mentals decisoris, de relats, de discursos i de comentaris comentals, etc.
Psicoanàlisi, Anàlisi Transaccional i Anàlisi Cognitivo Conductual
2.- D....... Decisiologia ............. PeDM...........Posicionament i entrenament decisori mental: rols i representació del posicionament, de l'entrenament, del decisionament i dels mapes de la ment activa, reflexiva, pragmàtica i teòricaAcròstics dels principis científics i fonts documentals: Dinamita i pólvora..... Explosió mental científica.Ment Fràgil. La justificació dels Teoremes Cooppel.
3.- N........... PUNTA DE L'ICEBERG.
Part visible davant el no visible. Posicionament Útil de Necessitats Transformables des de l'Anàlisi (NTA).
Per aixecar la Punta de l'Iceberg (PdI) cal dos coses promoure els algoritmes mentals i augmentar la densitat motivadora de l'entorn.
El desenvolupament ICEBERG s'explica més amunt amb set passos
Cooppel és la marca i el pla general per aconseguir els OCP i els ODS 2030 . El Cooppel es basa entre altres principis i tècniques en el treball cooperatiu segons Pere Pujolàs i el model bimodal de Pere Marquès.
L' ADN és basa en el principi mental de l'"Autoritat Decisòria Neuro-transversals" (adn), que es centra en el "Vincle". La vivència del vincle afectuosa i emocional transversal de tota la vida.Resumim els teoremes Cooppel:
Aplicació en el funcionament mental i en el seu referent científic oficial
1.- Teorema dels Nombres Decisoris o el factor numèric en la motivació cultural de les decisions a partir del seu pes, massa i gravetat (Newtonià). Referent els principis de Newton
Volum, temps, densitat, acceleració, economia mental, pes, massa, gravetat, etc2.- Teorema Cooppel de l'ICEBERG:Comparar el funcionament neuro-mental d' "aprendre a aprendre sempre" AAS amb el teorema d'Arquímedes.
Referent el teorema d'Arquímedes.Sols veiem la punta de l'iceberg, el que recordem aquí i ara, però pensant i molt millor jugant podem fluir, veure la part no visible i fer-la surar a l'estar submergida, i recordar-la. Si l'entorn és més dens que l'iceberg, aquest arriba a surar més.El punt 6 es de cara a iniciar el Taller d'Aprenentatge del Cooppel (TAC).
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada