243.- Causa Internacional C@LCs Cooppel per la Pau.-
https://calescoltar.blogspot.com/2024/08/335-causa-internacional-clcs-cooppel.html
Causa Internacional C@LCs Cooppel per la Pau
DRETS HUMANS de tota persona i de tota la humanitat.
EVANGELI el nostre mòbil
Pla general basat principalment en la conversa (C@LCs) per a fomentar la creativitat i la comunicació pel seny i pel sentit comú de la cooperació. (Cooppel)
Tot considerant la Neurociència es tracta de promoure un moviment a nivell personal, familiar, associatiu, federatiu.... en els valors educatiu, cultural, comunitari i social.
Inspirat en principis i models científics es tracta de sensibilitzar i conscienciar en el valor neurosensorial, l'entrenament lúdic de les pràctiques universals de totes les cultures i civilitzacions en la garantia de l'alimentació i l'habitatge digne, el nou paradigma neurosensorial per a reduir la natalitat i en el com ocupem la nostra ment.
Estem davant un SOS mundial de la justícia en l'economia sostenible i en la cultura ecològica integral, la planificació reproductiva familiar i en abastir de recursos bàsics a tota la humanitat.
És un dret humà de supervivència de tot el planeta.
Abreujat (Causa) "La Cooppel"
Impulsor: JM Ferran i Torrent
Conegut per Ferran de la Cooppel o Ferran Cooppel.
Contacte: escriure al what's número 619 79 39 69
TR@NS CoDIS
Tenint Records amb l'Aprenentatge Neuro Sensorial. TR@NS
Cooperació en oportunitats de la Disponibilitat Investigadora Social CoDIS
Oportunitat d'aprenentatge i d'entrenament ENTS
Drets Humans (DDHH). Llibertat Universal Mental (LLUM). Disseny Universal dels Aprenentatges (DUA). Objectius del Desenvolupament Sostenible (ODS 2030).
Prevenir sobre la influència mundial de la Intel·ligència Artificial (I.A.). Per a la supervivència de la Intel·ligència Natural (I.N.).
1.- LA INTEL·LIGÈNCIA NATURAL:
L'autoritat i la neuromobilització
És un pla que estudia la Intel·ligència Natural des de la història, els efectes que tindran amb la I.A. en el segle XXI i com construir la pau en el món, on la solució és mental. Entre totes les persones la resposta ha de ser "comental" o cooperació mental interior, introspectiva, personal i interpersonal.
2.- LA PAU ÉS UN REPTE MENTAL
"Si 7000 milions de persones practiquessin la Cooppel estaríem en pau"
Per mitjà de la conversa en totes les dimensions, a partir de dilemes i els comentaris mentals (comentals) podem entendre que si el planeta i la humanitat és més justa, totes les persones hi guanyem.
Les decisions es poden calcular (càlcul decisional) i la motivació de la comprensió del record disponible (mCRD) significa estar preparats i ser òptims competents en qualsevol moment i a tot arreu.
3.- MODEL TRANSACCIONAL ANALISTA
El model es basa en el càlcul proposicional, en el càlcul mental, en l'anàlisi de guions, en el càlcul decisional i en l'anàlisi mental neurosensorial denominat TRANSACCIONAL ANALISTA que des de l'Anàlisi Transaccional és pot analitzar altres models psicològcs com el conductista, congnitiu conductal, psicoanàlisi, sistèmic relacional, EFT, PNL, EMDR... en la presa de decisions i de l'aprenentatge segons la taxonomia de Bloom (Cooppel).
La quàntica mental
Els referents són:
D.- Dilemes de Kohlberg i el dol de Kubler Ross
I.- Intel·ligència del PASS. Intel·ligències múltiples i la intel·ligència emocional.
N.- Neurociència i la neuromobilització
A.- Anàlisi Transaccional
M.- Mètodes de la Investigació-Acció, Pràctica Reflexiva i Aprenentatge Servei Comunitari.
I.- Imaginació de Kieran Egan
T.- Tècniques de la PNL, EFT EMDR etc.
A.- Argumentació neurocomentalista. Trans mediació i transnarratives . Argumentació TR@NS.-
- Amb tres principis elementals POL VO RA:
POL.- Posicionament organització lúdica (jocs d'estratègia i de rols indicatius, jocs de taula i de tauler. Jocs tradicionals.
VO.- Voluntat operativa mental: xuls o xuletes de Dianes d'Aprenentatge i dels seus Blancs en la construcció d'ESTELS del Record Disponible.
RA.- Relacional Afectiu entre dos o més.
De la POLVORA a la DINAMITA en la construcció del model TR@NS
Les tres claus del codi científic, ètic i social de la pràctica Cooppel:
1.- Estil personal construït a partir dels:
a.- Comentals "fils" aprenentatge lectors i intèrprets sensoneuronals transaccional analista: silenci fosc, lectura neuromòbil, neuromobilització motivadora, Identificar les formes fils del pensament IN, crear algoritmes i equacions mentals, resestructura-les i entrenar-les
b.- Comentals "perfils" narratives de supervivència aprenem com una alimentació que cal buscar i treballar la matèria prima. Identificar Dianes i Blancs d'Aprenentatges i transformar-los en "Estels"
c.- Comentals "patrons", narratives sistèmiques relacionals. Consciència de els relacions i aprendre a canviar-les pel posicionament mental.
2.- Actius dels principis POLVORA
3.- Profit dels principis DINAMITA
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada